Seg

JAG ÄR SEG PÅ UPPDATERING, SKA SLUTA BLOGGA.
BYE.

Springa mot badkaret!

Snart ska jag hoppa in i ett varmt bad, med skum och badtillbehör!
Idag har det varit stressande, skolan och så.. Senare ikväll så ska jag kolla på film! Det är bestämd :D
sen så blir man ju såklart tvingad för att plugga.. -.-

¨

ska springa mot badkaret nu, haha! :D

Puss!

Come back summer ...

Nån mer än mig som vill ha sommar? Saknar!...
I allafall, idag har det varit a good day. Börjat med att vakna klockan 8, för skolan började 10 ;)
Va bara i skolan i typ 10 minuter, för jag sprang senare till stan, för att hinna med tanläkaren, hehe. Jag ska få tandställning i Maj, haha oj vad fin jag kommer se ut -.-'
Men ska plugga lite mer franska nu, så vi ses!

Hejdå!


Uttråkad! ... ♥



HAHA jag är uttråkad, så jag är lite flumm..

Thats so raven.

Hej!

Sitter och kollar på Thats so raven, haha jag tröttnar aldrig. Har bytit design också, like?
Har varit på stan igår, så jag visar kläderna och en massa bilder imorgon, är övertrött nu så vi tar det imon.

Har pluggat en massa också, har inte varit här i Sverige på jättelänge, så jag måste hinna ikapp dom andra. Not good om du är efter i skolan, så just nu känner jag mig stolt! ♥






Godnatt! ♥


tebax!

Jag är tillbaka! :D
Jag ska snart visa alla bilder från Kina! sen måste jag vara med aktiv och ha en hög statistik... ♥

Det har varit ganska stressigt sen jag kom hem. Har gjort en massa, för att jag har varit lite efter i skolan haha :P
Har hört att det kommer att vara någon slags vårrea här i stan, så man kan kika! :D

Måste fixaaa min deeesiign! vill inte ha en sån där med en massaaa ikoner och hello kitty, ärligt?
Skriver ett inlägg till igen snart!
BYE BYEEE :d♥

Asia here i come!

Länge sen, ha? :D Jag har haft fullt upp med att plugga.. -.-
Jag ska till asien på tisdag! Är så taggad! :D (alltså till kina) Så jag kommer nog inte vara aktiv på typ.. 17- 18 dagar!
Men det är det värt, bloggen kan faktist inte ta all min tid! snart ska jag sova (:
men kan inte blogga på 15 dagar ..

Prov.. igen ~

Hejsan!

Jag har inte gjort så mycket idag, det skulle hända bråk mellan två tjejer som jag känner :o Men det blev inte så ;) Iaf, just nu lyssnar jag på en jätte bra låt! Den är gammal.. men iaf :D



Vad tycker ni? :)
Jag ska ha prov igen på fredag, handlar om jordens inre byggnad.. *fan* -.- Sen ska man ha prov hela tiden numera :o ouuff!

Men ska dra nu, jag blir inte så aktiv kanske hela veckan...


Popcorn ~

Sitter här och tjockar i mig popcorn!
snart ska jag kolla på tv, och jag är faktist lessen, vet ni varför? Det är snart skola :(

Jag har inte varit så aktiv, så jag ska skärpa mig lite och skriva lite mer xD
Men nu ska jag dra, så vi ses!






KAALLT ! ~

Shoo!

Gick ut med mamma och min bror och jag blev som en isbit! När vi satt vi bussen för att komma hem så kunde jag inte känna mina fötter :P jag hatar det :(
Det är högar med is där ute, som man TROR är mjuk men som är HÅRD! -.-



ska lyssna på musik nu, så vi ses! :D sen ska jag svara på era kommentarer :)


The Big Bang ~

 




"Göra ingenting dag"

Hej hej!

Haft en helt vanlig slapp dag idag, inte gjort något. Men tänker fortfarande på provet som jag måste göra när skolan kommer. So provet, haha mina vänner säger att den va svår! :O Kommer jag klara det eller ? Haha hoppas det i alla fall! Men jag har inte lämnat hemmet idag, bara kollat på tv, spelat dataspel, chattat med vänner och vart med familjen. Jag är fortfarande sjuk, men det är inte lika allvarligt som förut :P Har kräkts några gånger o så..



Ville se på en film idag. Men hann inte, oohh -.-
Är övertrött just nu, har hostat hela dagen så fått lite ont i kroppen med. Känner mig inte så bra just nu.
Så jag ska dra och sova, så vi ses då!



7k ~

Hejsan!

Känner mig jätte sjuk! Jag orkar nästan inte med någonting. Men i alla fall, ska berätta om min dag :)
Först tänkte jag att jag skulle till skolan, men jag mådde illa. Känner mig seg...



Men imorgon eller nångång i veckan så kommer jag nog vara mer aktiv :D så jag ska dra nu :)
Bye sweethearts! (a'


Åt en sån pasta idag! ~




NOOO! ~

Neeej!
Jag skulle klippa håret och det blev fel! :( Jag har en jätte ful lugg nu :( OOHH! -.- damp!
Har huvudvärk oxå, har pluggat STENHÅRT! så min so lärare måste vara stolt! hahaha :D Har ont i hela min kropp med, men mest ryggen och benen! not fun...



har jag tråkigt, så fotar jag på tråkiga saker xD
and that is my life!


Mina fina frukter! ~





haha första gången jag har sett ett äpple så brun och röd som den här :P
och apelsinen med ett blad på har jag heller inte sett förut xD

goda och fina ha?



Rosa tårta ~



Mums , den var good :D Det finns lite kvar, men orkar inte äta.. xD
Jag äääälskar marsipan (stavning?) det är gottie;) Måste storplugga till so provet imon!


Men ska dra nu så vi ses!





Otroliga hårstilar! ~







Om du vill se hår med byggnader och hus på tryck då här: Klicka!
Om du vill se hår med djur på tryck då här: Kolla!


Idag...~

...fyller min mamma år! :D det är därför jag ska äta tårta två dagar i rad :P Grattis till henne!♥

5432087876_37b70037b3_z_large

Hemma igen ~

Hejsan!
Slutade 3 idag och jag har precis kollat klart på top model, och just nu kollar jag på Projekt runway.. :)
Jag gillar inte project runway igentligen.. men jag har inget annat att kolla på xD :P
senare ska jag plugga på till provet på torsdag, handlar om jorden och bla bla bla hehe!



ska snart äta tårta igen :D hahhaha tjockis jag är! >.<



Time for school! ~

Snart ska jag till skolan :D kom ihåg att jag började 9 idag.. ohh, fick panik när jag vakna tjugo i 8... trodde jag skulle bli riktigt försenad.. :( men iaf, idag kommer det nog bara bli en vanlig dag.. två av mina närmaste vänner är hemma, en är sjuk och den andra mår illa ! så det är nog bara jag och donnie idag :)

Men ska dra nu! :D




Good night ~

Snart ska jag dra och dejta sängen, en LÅÅÅNG dejt kommer  det bli :D Men då ses vi imorgon då da :D
Jag skriver när jag kommer hem från skolan, och svarar på kommentarer också!



see ya tomorrow!


Tårta!

Har precis druckit varm chocklad. :) Jag älskar att dricka något varmt när det är kallt ute, haha älska :D
Kom just på att jag hade missat glee, oooh! hur efter kan man va igentligen? :P
Om några minuter ska jag äta tårta!



Men vi ses ! :D


Klippt håret.

Har klippt håret, and i love it! :D Det är platt och lent, precis som jag vill ha det. Eller  nästan iaf :P
Snart ska jag platta håret, sen ska jag kolla på film eller något.. Senare måste jag kolla igenom sakerna i skolan och göra klart allt, tråkigt! :(

Men nu ska jag äta ett äpple :P



Happy Valentines Day! ♥

Hej!
Idag är det som sakt alla hjärtans dag! Idag har vi bara gjort allt som vanligt.. ÅH jag vill ha sport lov! Men det är nästa vecka "/


aja kom jag hem, gav kortet till min bror och sedan haft roligt med familjen.♥

Tumblr_lgm1qqoamt1qbp8ajo1_500_large

Önskar er en kärleksfull alla hjärtans dag! ♥

En platt brödrost?

Jag såg en cool sak om en brödrost som nästan var platt som ett papper. ^^
Det är en brödrost som man aldrig sett förut, det stog så iaf.
Man bara tar brödet på brödrosten och viker pappret.. Förklarar ganska dåligt hahaha xD men ni får se hur det går till här:







coolt va? :D


 


Funny friday! ~

Hejsan alla glada lediga :D
ja iaf, under helgen xD men iaf, jag kan typ inte blogga så mycket nu under helgen kanske för att jag är ganska så upptagen :)
Men vi ses under helgen nån gång eller efter hejdå :D
see ya :D

Will.i.am ft. Nicki Minaj - Check it out! ~


Chocolate... ♥ ~

Mums, just nu sitter jag här och äter min favorit choklad! :D gott!
imorgon börjar jag fem i 10 och sen så blir det teater i slutet, och dom andra får matte HAHAHH xD


Proud! ~

shoo!
Sitter här nu i min säng o lyssnar på - Flipsyde - Happy birthday! :D asgrym och asgammal xD
Hade fysik prov idag, och det gick ganska bra tyckte jag ;) Jag kunde allt, men jag tror jag kommer att få 100 eller något med 90 poäng, bra för min del :D

Iaf, kom hem för en stund sen och vet ni en sak? JAG HATAR SVERIGEVÄDER!!!! alltså seriöst? Man tar typ pytte små steg för att bara gå till skolan! Men det finns ju andra som springer på isen! jag ba tänker wtf ? xD
Ska dra men skriver senare!



Är jätte glad idag på något sätt! :D